lördag, oktober 24, 2009

Hur svårt kan det vara??

Ännu en tung förlust för Frölunda, vi har verkligen inte kommit igång i höst. Blåvitt ligger ju bra till men det hade varit roligare om Frölunda kunde få lite mer fart på skridskorna.
Idag har jag suttit i min ensamhet på landstingets kansli och gått igenom kongressmaterialet. Kändes lite konstigt att veta att jag, förhoppningsvis, var helt själv men jag var djupt försjunken i materialet så det försvann snabbt. Tur att jag hade en termos kaffe med mig för att hålla värmen:)
Upplägget är nu att förutom mitt eget temaområde där jag kommer att göra inlägg så har jag noterat övrigt som kan vara intressant att läsa mer om och ta del av diskussionerna nästa vecka.
Läkarutbildningen, kollektivavtal, hjälpmedel och lite annat smått och gott.

Inga kommentarer: