torsdag, december 03, 2009

Vit vintersol



2 kommentarer:

Tore sa...

Hej!

Fin bild.

Och trevligt att du intresserar dig för PTP-psykologer. Jag såg detta:

http://www.sr.se/cgi-bin/jonkoping/nyheter/artikel.asp?artikel=3262179

Och vill bara säga att som PTP-psykolog så är man färdig psykolog och inte student.

Jag är petig för att jag gör min egen PTP just nu och tycker att det är skillnad i hur mina medarbetare ser på mig. Som en kollega i väntan på legitimation eller en praktikant.

Tack för ditt stöd!

mvh,

Tore Gustafsson, psykolog (under PTP)

Carina Ödebrink sa...

Hej Tore

Tack för din kommentar. Jag tycker inte du är petig och jag ber om ursäkt om jag uttryckt mig fel.
Jag hoppas att landstinget nu snabbt kan utreda frågan och också ta några steg framåt när det gäller att få till en bättre organisation för PTP-psykologer.

Hälsningar
Carina